vrijdag 31 oktober 2014

Terugblik #4 - Oktober 2014


Doordat ik eind september mama geworden ben van een geweldige dochter, is het de afgelopen maand erg stil geweest op Boek-aholic. Logischerwijs stond de boel hier even op een laag pitje. In november zal ik zeker nog niet op volle kracht terug zijn, maar beetje bij beetje hoop ik wel weer het spoor te kunnen hervatten daar waar ik in september geƫindigd ben.

Maar helemaal stilgelegen heeft het niet, in oktober is namelijk wel de winnaar bekend gemaakt van de #TFIOS winactie. Diegene die in eerste instantie als winnaar uit de bus gekomen was, had na een week helaas nog niet gereageerd. Hierdoor heb ik uit de inzendingen een nieuwe winnaar getrokken en zo is de prijs gelukkig alsnog bij iemand terecht gekomen. Je kunt dit hier teruglezen. En over winacties gesproken, ik had het op social media al aangekondigd en de belofte staat nog steeds: bij 100 likes op facebook zal er een nieuwe winactie komen! Dan zal ik een (nog nader te bepalen) boek gaan verloten. Momenteel zijn het er 87, dus we komen er al aardig dicht bij in de buurt! 

Het aantal boeken dat ik in oktober heb gelezen is extreem laag, het zijn er namelijk maar twee (en een half, ik ben in een derde boek bezig). Het eerste boek dat ik heb gelezen kreeg ik ter recensie toegezonden van Dizzie.nl en dat is 'Huis van herinneringen' door Nicci Gerrard. Het tweede boek dat ik gelezen heb is PAAZ door Myrthe van der Meer. Ik gaf dit boek 4 sterren en heb er van genoten. Ik heb hier echter geen recensie over geschreven. Momenteel ben ik met veel plezier bezig in 'Het Rosie Effect' door Graeme Simsion. Vorige week kwam dit boek uit en ik kreeg het meteen cadeau van mijn lieve man. Daar was ik uiteraard heel blij mee want ik had zeker naar dit boek uitgekeken!

Kortom, het was een rustig maandje op deze blog, maar beetje bij beetje zal het weer terug tot leven gaan komen dus houd het vooral in de gaten!

1 opmerking:

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...