vrijdag 7 augustus 2015

Winactie!

Het is wel weer eens tijd voor een leuke winactie! Hoewel de eerste verjaardag van Boek-aholic inmiddels al eventjes geleden stilletjes voorbij is gegaan, is het toch nog even leuk om daar bij stil te staan. Bovendien hebben we ook al de 250 likes op facebook aangetikt, wat ook wel een goede reden is om iets weg te geven. Doe je ook mee?

Wat kun je winnen
Deze keer maak je kans op een boek van mijn favoriete auteur: Jodi Picoult! Haar boeken vallen bij mij in het genre 'spaar ze allemaal'. Ik ben echt fan van al haar verhalen en zij is dan ook de auteur waarvan op dit blog de meeste recensies te vinden zijn. Meer weten over Jodi Picoult? Lees dan hier wat ik eerder al over haar publiceerde. Het boek dat je kunt winnen is 'De bekering'.



Het ene moment ziet de toekomst van June Nealon en haar gezin er rooskleurig uit, het volgende moment wordt ze geconfronteerd met de moord op haar man en een van haar kinderen. Voor de ter dood veroordeelde Shay Bourne heeft het leven zijn glans verloren. De wereld heeft hem niets gegeven, en hij heeft de wereld niets te bieden. Dan gebeurt er iets dat alles verandert voor hem. Nu krijgt hij nog een laatste kans op verzoening. Junes elfjarige dochter Claire heeft een nieuw hart nodig en dat wil Shay haar geven. Maar zal June zijn aanbod kunnen accepteren? 

Hoe kun je winnen?
Meedoen is simpel! Volg Boek-aholic op Facebook of Twitter en deel dit bericht! Dat is alles! Zorg er wel voor dat ik het bericht kan terugvinden, dus vernoem Boek-aholic eventjes en deel openbaar.

De uitslag
Deze winactie loopt een week, dus je hebt tot en met vrijdag 14 augustus de tijd om mee te doen. Op zaterdag de 15e zal ik de winnaar bekend maken, en diegene heeft dan een week de tijd om te reageren. Reageert diegene niet, dan wordt er een nieuwe winnaar getrokken. Veel geluk!

 Follow on Bloglovin

nl/2014/12/winactie-doe-mee-en-win-een-boekenpakket.html#uds-search-results

6 opmerkingen:

  1. superleuke winactie!! wil dit boek graag lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gedeeld op facebook en RT op Twitter. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi boek, doe graag mee! Bericht is gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gedeeld op Facebook en twitter (@tanneke2)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een thriller van formaat. Ik maak graag een kans en gedeeld op Facebook. groetjes van Inge van den Berg, facebookaccount.

    BeantwoordenVerwijderen

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...