donderdag 27 augustus 2015

Winnaar 'de bekering' eindelijke bekend - & vakantie

Beste volgers,

Onlangs heb je kunnen lezen over de winactie van 'De bekering'. Het was nog een uitdaging om een winnaar te pakken te krijgen! Nadat de eerste winnaar zich niet binnen de week meldde, werd een tweede winnaar getrokken. Maar ook diegene heeft zich niet gemeld. In het gestelde termijn van winnaar nummer 2 meldde de oorspronkelijke winnaar zich echter alsnog. Omdat ook nummer 2 zich niet op tijd meldde, heb ik besloten het boek alsnog aan de oorspronkelijke winnaar te doen toekomen! Lucie, gefeliciteerd met je prijs!

Nu dit is afgerond, is het dan eindelijk tijd voor mijn vakantie! Daarom zal het de komende twee weken eventjes stil zijn op dit blog, maar na 12 september kun je weer allerlei recensies verwachten! En ik ben van plan om een mooi stapeltje boeken weg te werken onder de Italiaanse zon. De volgende boeken gaan er mee op reis:
 
 
  • Susan Abulhawa - Het blauw tussen hemel en zee
  • Brooke Davis - De ongelooflijke zoektocht van Millie Bird
  • Manuela Kuffner - Mowgli
  • Nicci French - Blauwe maandag
  • Jodi Picoult - De tweede dochter
  • Diana Gibaldon - De reiziger
     
Heb jij ook een van deze boeken gelezen? Welke kun je me echt aanraden? Ik hoor het graag!
 
Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...