maandag 1 december 2014

Movie Monday December - Stem mee!


Movie Monday is terug en beter dan ooit! Na twee maanden afwezigheid kun je in deze rubriek weer lezen over allerlei boekverfilmingen. Maar dit keer pak ik het wel iets anders aan, en kan jij als lezer ook wat invloed uitoefenen. Wat houden de wijzigingen precies in?

Één verfilmd boek als maandelijks thema
Eerste maandag van de maand
Op de eerste maandag van de maand komt de 'Movie Monday - Stem mee!' online. Hierbij pak ik drie verfilmde boeken uit mijn kast. Deze drie boeken zal ik aan jullie voorleggen en door je stem uit te brengen beslis je mee welk boek de komende maand aan bod zal komen en ik deze maand dus zal moeten gaan lezen.

Tweede maandag van de maand
Na de 'Stem mee' komt op deze dag de uitslag van de stemronde online. Hierin zal ik laten weten welk boek de meeste stemmen heeft gekregen.

Derde maandag van de maand
Op deze dag wordt er verder ingegaan op de verfilming van het gekozen boek.

Laatste maandag van de maand
Op deze dag komt mijn recensie van het boek online.

Deze maand - Stem mee!
En dan nu de drie boeken waar je deze maand uit kunt kiezen.

Stem nu mee op het verfilmde boek voor deze maand!
Victor Hugo - Les Misérables
Annejet van der Zijl - Sonny Boy
Jodi Picoult - De tweede dochter
Poll Maker

Je hebt tot en met zaterdag de tijd om jouw stem uit te brengen! Volgende week maandag lees je hier terug welk boek het geworden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...