dinsdag 26 augustus 2014

Augustus boekfoto uitdaging dag 22 t/m 26

Op de blog van Serendipity Books loopt deze maand de 31 dagen boekfoto uitdaging. Bij iedere dag in de maand augustus hoort een opdracht, welke je op de afbeelding hiernaast kunt zien. Via Facebook en Twitter plaats ik al elke dag de foto die bij die dag hoort. Eerder zag je op mijn blog al overzichten van dag 1 t/m 5, dag 6 t/m 11, dag 12 t/m 16 en dag 17 t/m 21 voorbij komen. Vandaag het overzicht van dag 22 t/m 26.

Dag 22: Dikste boek gelezen
Het dikste boek dat ik gelezen heb ik waarschijnlijk dit tweede deel van De Wetten van de Magie door Terry Goodkind. Het boek het "Steen der tranen" en telt 876 pagina's. 
Dag 23: Favoriete boekverfilming
Het boek The Help door Kathryn Stockett kent in het Nederlands de titel Een Keukenmeidenroman. Zowel het boek als de film waren een groot internationaal succes en vielen ook bij mij zeer in de smaak! Je kunt meer lezen over deze boekverfilming in Movie Monday #4.
Dag 24: Favoriete regel in een boek
Mijn favoriete regel uit een boek komt uit mijn favoriete boekverfilming (The Help dus, zoals te lezen bij dag 23). Geen foto uit het boek zelf, deze heb ik van internet geplukt.
Dag 25: Grootste serie in je boekenkast
De grootste serie in mijn boekenkast is de serie "De wetten van de magie". Deze serie heb je al vaker voorbij kunnen zien komen tijdens deze augustus boekfoto uitdaging maand, o.a. op dag drie noemde ik deze serie ook al als mijn favoriete serie. 

Dag 26: Het boek wat je uit je leesdip haalde 
Gelukkig heb ik maar heel weinig last van leesdips! Maar als ik op Goodreads naar mijn leeslijstje kijk, zie ik wel dat ik in het begin van dit jaar bijna 2 maanden geen boek heb aangeraakt. Op 7 februari las ik 'Zeven manieren om een kat te doden' uit. Een boek wat nogal tegenviel en van mij 1 ster kreeg. Misschien dat het hieraan lag dat het daarna ruim 2 maanden duurde voordat ik weer een boek ter hand nam. Een kleine leesdip, dus. Op 13 april begon ik vervolgens in 'Fataal Weekend' door Patricia Cornwell en daarna kreeg ik de slag weer lekker te pakken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...