maandag 1 september 2014

Op Goed Geluk Challenge


September is door Joany van Craving Pages omgedoopt tot 'Op Goed Geluk'-maand. Het idee: samen boeken ontdekken waar nog maar heel weinig mensen van hebben gehoord en ze in de spotlight zetten op onze blogs. Deze uitdaging ga ik uiteraard graag aan.

Ook ik richt mijn aandacht veel op de boeken die op dit moment al in de spotlight staan of waarover ik al aardig wat (positiefs) gehoord of gelezen heb. En dat terwijl er nog zoveel boeken in mijn kast staan die ik ooit 'Op Goed Geluk' gekocht heb en waar ik eigenlijk niets over weet. Boeken die net zo goed meer dan de moeite waard kunnen blijken. Deze 'Op Goed Geluk'-challenge is dan ook een goede gelegenheid om in september eens wat aandacht aan die andere boeken te besteden!

Houdt deze maand dus vooral mijn recensies in de gaten, wie weten komen er #opgoedgeluk nog wel enkele mooie onverwachte juweeltjes tevoorschijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...