woensdag 10 december 2014

Boekentrailer #2 - Wat de Nanny zag


Iedere woensdag zie je op Boek-aholic een boekentrailer voorbij komen. Is het er eentje die aanspreekt, prikkelt en motiveert om het boek te gaan lezen, of juist niet? Praat vooral mee, ik ben benieuwd naar jouw mening!

De trailer:


Wat vind ik:
Dit boek is er eentje die ik ooit gekregen heb. Hij staat nog in mijn kast, ik heb hem nog niet gelezen. Hoewel je uit de titel al wel enigszins kunt opmaken waar het boek over gaat, had ik me er verder nog niet in verdiept. Hoe wel de trailer nou weer niet zo heel bijzonder is, maakt het me toch wel ietwat nieuwsgierig. Het lijkt me dat de Nanny inderdaad achter een geheim komt. Ik ben benieuwd wat dat geheim is en hoe ze daar dan mee omgaat? In de trailer klinkt de Nanny als een vrouw die dit geheim tegen de geheimhouder zal gebruiken, dus ik verwacht dat ze misschien zelfs wel de familie tegen elkaar uitspeelt om iets gedaan te krijgen.

Wat vind jij?
Ik ben benieuwd wat deze trailer volgens jou vertelt over het boek. Spreekt het je aan, of juist niet? Laat het me weten! Ook als je het boek al gelezen hebt ben ik benieuwd of jij vindt dat deze trailer een goed beeld uitdraagt van het boek.

Over het boek
Auteur: Fiona Neill
Titel: Wat de Nanny zag
ISBN: 978 90 229 9911 0
Uitgever: A.W. Bruna


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...