woensdag 24 december 2014

Boekentrailer #4 - A Wallflower Christmas


Iedere woensdag zie je op Boek-aholic een boekentrailer voorbij komen. Is het er eentje die aanspreekt, prikkelt en motiveert om te gaan lezen, of juist niet? Praat vooral mee, ik ben benieuwd naar jouw mening!

De trailer:

Wat vind ik:
Ik vond het wel leuk om voor de boekentrailer van deze week op zoek te gaan naar een trailer over een boek rondom kerstmis. En toen kwam ik deze trailer tegen. Ik heb nog nooit van dit boek, noch van de schrijfster, gehoord. Ik moest de trailer ook een paar keer bekijken om te bedenken wat ik er nou eigenlijk van vond. Wat ik leuk vind en wat aanspreekt is dat de trailer ook op rijm gezet is, dat hoort natuurlijk wel een beetje bij kerstmis. Maar het verhaal an sich spreekt me op dit moment niet zo aan. Het komt een beetje over als een Bouquet boekje vol intriges en weinig verhaal. Niet mijn favoriete leesvoer.

Wat vind jij?
Misschien ben jij wel een hele andere mening toegedaan en spreekt het boek jou juist wel aan. Ik ben benieuwd wat jouw indruk is na het zien van de trailer! Laat vooral een reactie achter.

Over het boek:
Auteur: Lisa Kleypas
Titel: A Wallflower Christmas
ISBN: 9781441883247
Uitgever: Brilliance Corporation
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...