woensdag 31 december 2014

Boekentrailer #5 - PAAZ


Iedere woensdag zie je op Boek-aholic een boekentrailer voorbij komen. Is het er eentje die aanspreekt, prikkelt en motiveert om te gaan lezen, of juist niet? Praat vooral mee, ik ben benieuwd naar jouw mening!

De trailer:

Wat vind ik:
Het boek PAAZ heb ik al gelezen, dus het is dat ik weet waar het boek over gaat en wat er in het verhaal zoal naar voren komt. Hierdoor herken ik dingen uit het verhaal terug in deze boekentrailer. Maar verder vind ik de trailer eigenlijk behoorlijk saai en denk ik niet dat ik op basis van de trailer alleen geprikkeld zou worden om dit boek te gaan lezen. Zonde, want het is echt wel een prima boek om er eens bij te pakken!

Wat vind jij?
Ik ben benieuwd wat jij van de trailer vindt. Spreekt het jou aan? Zou je door deze trailer het boek willen lezen, of juist niet? 

Over het boek:
Auteur: Myrthe van der Meer
Titel: PAAZ
ISBN: 978 90 443 3667 2
Uitgever: The House of Books

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...