woensdag 17 december 2014

Boekentrailer #3 - Kamer

 

Iedere woensdag zie je op Boek-aholic een boekentrailer voorbij komen. Is het er eentje die aanspreekt, prikkelt en motiveert om te gaan lezen, of juist niet? Praat vooral mee, ik ben benieuwd naar jouw mening.

De trailer:


Wat vind ik:
Ik kan niet helemaal onbevooroordeeld naar deze trailer kijken, omdat ik het boek al gelezen heb. Dat is wel al een hele poos geleden, maar deze trailer maakt dat ik het boek er weer eens bij wil pakken om hem nogmaals te lezen! Ik vond het een erg goed en indrukwekkend verhaal en deze trailer wekt dat beeld weer bij mij op.

Wat vind jij?
Ik ben benieuwd wat deze trailer volgens jou vertelt over het boek. Spreekt het je aan, of juist niet? Laat het me weten! Ook als je het boek al gelezen hebt ben ik benieuwd of jij vindt dat deze trailer een goed beeld uitdraagt van het boek.

Over het boek
Auteur: Emma Donoghue
Titel: Kamer
ISBN: 9789045802664 
Uitgever: Atlas-Contact

Iedere woensdag zie je op Boek-aholic een boekentrailer voorbij komen. Is het er eentje die aanspreekt, prikkelt en motiveert om het boek te gaan lezen, of juist niet? Praat vooral mee, ik ben benieuwd naar jouw mening! - See more at: http://boek-aholic.blogspot.nl/2014/12/boekentrailer-2-wat-de-nanny-zag.html#sthash.KjkCzYym.dpuf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...