woensdag 3 december 2014

Boekentrailer #1 - De schok van de val


Nieuw op Boek-aholic! Ieder woensdag een boekentrailer in de spotlight. Is het er eentje die aanspreekt, prikkelt en motiveert om te gaan lezen, of juist niet? Praat vooral mee, ik ben benieuwd naar jouw mening!

De trailer:


Wat vind ik:
Ik wordt erg geintrigeerd door deze trailer. Ik kwam hem per toeval tegen, en ik zou het boek bijna meteen wel willen bestellen om te lezen waar dit verhaal over gaat. Het beeldverhaal in combinatie met de muziek doen met denken aan een verdrietig en ontroerend verhaal. De trailer boeit me, en dat doet me denken dat het boek ook zal blijven boeien tot de laatste pagina. Ik ben erg nieuwsgierig geworden!

Wat vind jij?
Ik ben benieuwd wat deze trailer volgens jou vertelt over het boek. Spreekt het je aan, of juist niet? Laat het me weten! Ook als je dit boek al gelezen hebt ben ik benieuwd of dat jij vindt dat deze trailer een goed beeld uitdraagt van het boek.

Over het boek:
Auteur: Nathan Filer
Titel: De schok van de val
ISBN: 978 90 414 2640 6
Uitgeverij: Ambo|Anthos

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een mooi filmpje! Dit boek stond al op mijn verlanglijstje, maar nu wil ik hem zo graag hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...