dinsdag 29 juli 2014

Dag boekenliefhebber!

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn Boekaholic blog. Zoals de titel al doet vermoeden: it’s all about books! Dus lees je ook graag, dan ben je hier op het juiste adres.

Waarom deze blog?
Ik ben een fervent lezer en krijg dan ook menig boek in handen. In voorgaande jaren heb ik ook het geluk gehad om te mogen recenseren voor o.a. www.bangersisters.nl en www.chicklit.nl. Dit heb ik dan ook langere tijd met veel plezier en toewijding gedaan. Door omstandigheden heb ik daar zelf een punt achter moeten zetten, maar missen doe ik het toch wel! Ik deel graag mijn mening over de boeken die ik gelezen heb, en vind het leuk om hierover met anderen van gedachten te wisselen. Een logische vervolgstap was uiteindelijk voor mij om deze blog op te zetten.

Hopelijk beleef jij als lezer er net zoveel plezier aan, als dat ik heb om te mogen bloggen. Het zou leuk zijn als je laat weten dat je er bent, door een reactie achter te laten! Heb je een bepaald boek ook gelezen, reageer dan vooral wat jouw eigen bevindingen waren!

De eerste boekrecensie zal nu snel komen.
Blijf volgen, want er staat altijd wel weer een nieuw boek in de rij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...