zondag 31 augustus 2014

Augustus boekfoto uitdaging dag 27 t/m 31

Op de blog van Serendipity Books loopt deze maand de 31 dagen boekfoto uitdaging. Bij iedere dag in de maand augustus hoort een opdracht, welke je op de afbeelding hiernaast kunt zien. Via Facebook en Twitter plaats ik al elke dag de foto die bij die dag hoort. Eerder zag je op mijn blog al overzichten van dag 1 t/m 5, dag 6 t/m 11, dag 12 t/m 16, dag 17 t/m 21 en dag 22 t/m 26 voorbij komen. Op deze laatste dag van augustus het allerlaatste overzicht: dag 27 t/m 31.

Dag 27: Laatst gelezen boek
Het laatste boek dat ik gelezen heb is op dit moment Het Rosie project door Graeme Simsion. Ik had twee kaartjes gewonnen voor een exclusieve bijeenkomst met hem in Amsterdam, dus dit was een goede reden om dit heerlijke boek te herlezen! Lees ook mijn recensie of het verslag van deze avond!
Dag 28: Een boek met de meest verrassende plotwending
Eerlijk is eerlijk, ik herinner me eigenlijk niet zo heel veel van het verhaal in dit boek van Elle van Rijn. Maar wat ik me wel herinner, is dat er een verrassende wending in zat. De recensie die ik hierover geschreven had bevestigde dit. Je vindt de recensie hier.
Dag 29: Een boek dat je ogen heeft geopend
Er zijn genoeg boeken dit je ogen kunnen openen over een bepaald onderwerp of thema. Dit heb ik vooral bij openhartige en waargebeurde verhalen. Groter zal ik zijn van Sanne Janssen is zo'n verhaal. In haar boek doorbreekt ze het taboe rondom zelfbeschadiging en leer je een beetje begrijpen wat iemand hiertoe kan aanzetten. Ook voor dit boek heb ik een recensie geschreven, je vindt deze hier.
Dag 30: Beste boek tot nu toe gelezen
De paardenjongen van Rupert Isaacson, nog zo'n waargebeurd verhaal. En absoluut een van mijn all-time favourites. Dit boek vertelt het verhaal van Rupert en zijn zoon Rowan, die samen de therapeutische kracht van paarden ontdekken en een zeker niet-alledaagse reis ondernemen door Mongolië.
Dag 31: Verzameling van je favoriete boeken
Tjah, mijn hele boekencollectie is uiteraard favoriet! Ik heb geprobeerd om alles op één foto te vangen, maar het past niet helemaal. Ben erg blij met mijn eigen bescheiden minibibliotheek. 

Het einde
Dat was alweer het einde van de augustus boekfoto uitdaging. Met mijn dagelijkse boekfoto's heb je toch een klein inkijkje gehad in mijn boekenwereld. Wat is favoriet, wat lees ik graag, hoe ziet mijn collectie eruit, noem maar op! Hopelijk heb je met plezier meegelezen. Met dank aan Serendipity Books, van waar het initiatief komt voor deze boekfoto uitdaging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...