donderdag 31 juli 2014

Terugblik #1: Juli 2014

Boek-aholic is deze maand eindelijk van start gegaan! De eerste mijlpaal was op 29-juli, toen kwam de eerste blog online. De julimaand was voor mij als beginnende boekblogger dan wel een korte eerste maand, maar meteen ook een intensieve. In voorgaande jaren heb ik voor enkele websites al meerdere recensies mogen schrijven, welke ik graag samen gebundeld zag op deze blog. Dat was deze maand dan ook mijn eerste stap, met als resultaat de ruim 70 recensies die ik inmiddels allemaal geplaatst heb. Een mooie beginnende invulling van Boek-aholic!

Nu dit er op zit, kan in de augustusmaand het echte bloggen gaan beginnen. Ik heb al wat leuke ideetjes voor terugkerende rubrieken, en kijk hier dan ook erg naar uit! Wil je weten wat er allemaal staat te gebeuren, blijf dan vooral volgen. :) Je kunt me trouwens ook terugvinden op Twitter (@BoekaholicCindy).

Dan nu nog even de juli-feitjes op een rijtje. De boeken die ik deze maand gelezen heb zijn:
  1. George Orwell - 1984 (3 sterren)
  2. Edward Kelsey Moore - Wat Odette niet vertelde (4 sterren)
  3. Julian Barnes - Alsof het voorbij is (4 sterren)
  4. A.J. Kazinski - De laatste goede man (4 sterren)
  5. Adam Armstrong - Het luipaardenspoor (4 sterren)
Nu nog geen uitgebreide recensies van deze boeken, maar in de toekomst zal dat uiteraard wel gaan gebeuren! 

Verder ben ik uiteraard benieuwd wat je eerste indruk van deze blog is. Ik zou het dan ook leuk vinden als je een reactie achterlaat!


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ook voor boeken ga je naar bol.com

Share

LinkWhitin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...